Wednesday, June 1, 2011

义气不能当饭吃,但是没有义气的朋友就不算是朋友

老实说, 对于旅伴的选择,我没那么后悔过。

虽然看起来只是一件小事,但完全看除了此人在你落难时会马上落跑的人。

竟然有人会说因为不顺路,所以抛下你一个人,让你自己想办法在凌晨五点,一个女生想办法自己去机场 。(你以为这里是新加坡咩~交通发达,治安好啊?!?!)

事后,一句道歉也没有,还告诉你说,"我之前又没答应你,我只是讲看先"

我真的真的心淡了,原以为她是少数在这间学校里我能称为朋友的人,现在我只能说,她只是同学,普通同学。

还好,同桌的另一个同学说了一句,“你要去哪里,我载你。”

这世界还不算太坏,还是有阳光的。 希望她不要放我飞机就好。

3 comments:

  1. sometimes you will meet ppl like that...but believe me, you'll meet better frens...and b4 that, being independent is all you can do...good luck girl~~~~when anything happens, just remember to change your mood and thinking...mayb it isn't that bad after all...=)

    ReplyDelete
  2. yaa~~ after all, i am very lucky to have family & cousins who loves me a lot^^

    ReplyDelete
  3. when frens aren't that reliable...family is always there for you...=) be sure of that~

    ReplyDelete